Мотоблок ДТЗ 512ДНЕ

38520.00грн.
Є в наявності

Оскільки ДТЗ 512ДНЕ - найпотужніший серед дизельних мотоблоків ДТЗ, встановлення на нього електростартера є цілком обґрунтованим рішенням, що дозволяє значно полегшити запуск двигуна, особливо в холодну пору року.

В іншому конструкція даного мотоблока аналогічна моделі ДТЗ 512ДН: надійний двигун потужністю 12 к.с., прямий привід на коробку передач, нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, шестерінчаста КПП на три швидкості руху вперед і одну для руху заднім ходом, блокування важеля заднього ходу від випадкового включення, високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном.

Крім того, ДТЗ 512ДНЕ також комплектуються ґрунтофрезою з максимальною шириною захвату 1400 мм i транспортними колесами великого розміру 5.00-12. Це найбільші захват фрези і розмір коліс серед мотоблоків ДТЗ.

Цей мотоблок цілком при придатний не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як транспортний засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.


На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.

Інше обладнання
Вал відбору потужності Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
Вимірювальні прилади
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм 1780х670х910 / 1780х1400х805
Глибина культивації, мм До 200
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм 360
Датчик рівня мастила
Електрообладнання Акумулятор 18 А*год, замок запалювання
ЗІП В комплекті
Кількість передач вперед/назад 3 / 1
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. 10=(3+1+1)×2
Колія коліс, мм 750
Місткість паливного бака, л 4,0
Модель двигуна 188FАЕ
Номінальні оберти, об/хв 3000
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год 366
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 40; 95; 130
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год 4,2; 10,5; 14,5 / 3,6
Об’єм картера двигуна, л 1,3
Об’єм мастила в катері трансмісії, л 3,0
Об’єм системи охолодження, л
Повітряний фільтр Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
Потужність двигуна, к. с. 12,0
Привід фрези Прямий із конічним редуктором
Робочий об’єм двигуна, см³ 438
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези 5,5 мм × 235 мм / 40 шт.
Система запуску двигуна Електростартер, Ручний стартер
Система охолодження двигуна Повітряне охолодження
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 143 / 146
Спосіб вмикання заднього ходу Рукоятка на кермі
Спосіб встановлення ґрунтофрези Вместо транспортных колес
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання
Тип зчеплення Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Тип коробки передач Шестеренчаста
Тип мастила в картері двигуна ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Тип мастила в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
Тип охолоджувальної рідини
Тип палива Дизель
Тип привода трансмісії Прямий шестеренчастий
Тип приводних пасів
Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу
Тип та регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком
Тип, ємність АКБ А∙год Свинцево-кислотна, 18 А*год
Транспортні колеса 5.00-12 з обгінними разблокіраторами
Ширина захвату ґрунтофрези, мм 880, 1140, 1400

Ще не було питань.